Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
242

Over ons

Zoals jullie zien gaat het niet over mij alleen! Het is een profielfoto van mij en Annemie (Ammy) oet Voasje  omdat wij samen een fietstocht gaan maken. Het afgelopen half jaar hebben wij samen 1 x per week getraind. Daarbuiten heb ik ook veel alleen gefietst om het uithoudingsvermogen te vergroten. Annemie heeft deze trainingen niet nodig, want zij zit heel haar leven al op de fiets. Bovendien heeft zij 2 jaar geleden onderstaande reis reeds gemaakt! Ik heb alleen de gebruikelijke kleine fietstochtjes in de benen... Van haar heb ik dus de beste tips en overlevingskansen geleerd!

Over onze reis

Wij vertrekken woensdag 1 juni naar Santiago de Compostela! Een pelgrimstocht van 2500 km als we ons niet verrijden...Door de Ardennen in België, heel Frankrijk en via de Pyreneeën naar Galicië, waar Santiago de Compostela ( St. Jacobus van Sterrenveld) ligt. Behalve dat wij met een minimum aan bepakking en ieder een eigen tentje van 1,2 kilo de fysieke uitdaging aangaan, van plan zijn er erg van te genieten, hebben wij uiteraard ook spirituele aspiraties! Zo gaan wij met Augustinus naar bed en staan we met Meester Eckhart op! ☺ En fietsen wij voor meegegeven intenties en steken waar nodig kaarsjes op. Als beloning hopen we onderweg mooie stempels ( tampons en sellos) te verzamelen voor onze pelgrimspas.

Bezochte landen

Wij hebben 5 landen (2%) bezocht:

België, Duitsland, Frankrijk, Nederland, Spanje.