Welkom op mijn reisblog!

29 mei 2016 - Heerlen, Nederland

1. Reislogger:
    29 mei 2016
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Kitina Paas-Bless:
    30 mei 2016
    Ik verheug me op de verhalen.
    Petra en Ammy, ik wens jullie een gezegende reis toe! ¡BUEN CAMINO! <3

xxxx
    Kitina
  3. Raymond:
    30 mei 2016
    Geweldig. Heel veel plezier.
  4. Mieke van Hoof:
    30 mei 2016
    Veel plezier op jullie "tocht de tochten" buon camino!
  5. Marga Stittelaar:
    30 mei 2016
    Petra en Ammy, ik wens jullie een goede en gezegende tocht naar Santiago. Met hopelijk een beetje beter weer als dat het nu is. Maar wat er vandaag uitvalt hebben jullie al geen last meer van. Buen Camino.
  6. Margot:
    30 mei 2016
    Petra en Ammy, goede reis en mooie belevenissen gewenst en volg jullie verhalen, adieu
  7. Margot:
    30 mei 2016
    Petra en Ammy, goede start en voortzetting van jullie innerlijke en uiterlijke reis naar Santiago. Adieu !
  8. Fiet:
    30 mei 2016
    Petra en Ammy, ik wens jullie een hele aangename reis, goede fietspaden, goed fietsweer met veel genot van tent en regenschort en vooral veel genieten.
    Ik ga jullie volgen.
    Lieve groeten
  9. Elyanne lempers:
    Lieve petra,
    Ik wens je een onvergetelijke fietstocht toe, en ben benieuwd naar jou verhalen. Toen ik 44 jaar werd heb ik mezelf beloofd om als ik 50 jaar zou zijn de camino te lopen. Voor sommige dingen moet je tijd maken en daar bewonder ik jou om.
    Geniet.....
  10. De drie ringen / Orma de Graaf:
    30 mei 2016
    Een prachtige Camino toegewenst namens De drie ringen, en we hopen dat jullie je ervaringen na terugkomst met ons wilt delen.
  11. Ton en Malène:
    30 mei 2016
    Mooie Reis wensen wij jullie !
  12. Han Staarink:
    Brave!

Veel plezier, en alvast dank voor deze unieke mogelijkheid om middels blog 'mee te mogen reizen'!
  13. Wiet thijssen:
    30 mei 2016
    Jaloers op jullie moed en jaloers op de indrukken en reiservaringen die jullie ongetwijfeld zullen hebben. Immers, niet de bestemming doch de reis is wat er toe doet. Ik hoop er via deze blog wat van mee te mogen snoepen. Veel plezier en inspiratie gewenst.
  14. Astrid Merkx:
    30 mei 2016
    Lieve sterke vrouwen, fijn dat ik op deze manier kan mee genieten. Veel plezier!
  15. Wiepkje Hamaker:
    31 mei 2016
    Ik kom je morgen uitzwaaien........bon voyage!!!!
  16. Mat:
    31 mei 2016
    Petra, geniet van deze mooie trip. Het wordt ongetwijfeld een onvergetelijke ervaring en zoals reeds eerder gezegd: Het is niet enkel het doel maar de reis ernaar toe die er toe doet. Grtz Mat
  17. Marianne:
    31 mei 2016
    Go Petra en Ammy... go.... and enjoy :-)
  18. Esther Schmitz:
    31 mei 2016
    Ik wens jullie een hele mooie reis toe. Fijn om het allemaal te kunnen volgen!
  19. Diana:
    31 mei 2016
    Lieve Petra.... het is eindelijk zover. Ongelooflijk! Waauwww ...ik vind het zo super knap van je. Ik wens jou een ongelooflijk goede en mooie toch toe, samen met Ammy. Zeker zal ik jullie volgen.Ik kijk uit na je verhalen en foto s . Alle goeds toegewenst en heel veel liefs, diana xxx
  20. Bert en Joke:
    31 mei 2016
    Veel reis plezier. We zijn benieuwd naar de verhalen.
  21. Mylène:
    1 juni 2016
    Ik wens jullie een hele fijne tocht.Wat een avontuur zeg!
  22. Hub Janssen .:
    1 juni 2016
    Petra, we wensen jou en jouw reispartner heel veel succes en sterkte met de reis door de landen van de vreemde volken!
  23. Harry:
    1 juni 2016
    goede reis, groeten aan Jacobus en denk je aan het kaarsje???
  24. Anne Geeraets:
    1 juni 2016
    Jullie hebben wel een natte week uitgezocht voor te vertrekken ! Sterkte.
    En ik wens jullie veel zon toe onderweg !
  25. Toos van der Mark':
    1 juni 2016
    Geniet van alles wat je tegen komt!
    Groetjes, Toos
  26. Hans Kohnen:
    2 juni 2016
    Oef !! Dat klinkt goed bij deze barre weersomstandigheden. Ik wens jullie een goede nachtrust in Thimister/Clermont. De komende dagen is veel geplens gemeld, maar de wind komt uit goede richting en duwt jullie voort. Dat worden geen lichte Ardennen etappes, het Sterrenveld te volgen geeft energie, een dikke nachtzoen van mij aan jullie twee, en morgenochtend kukulekuuuuu.....Ultreia !!!